zaterdag 8 mei 2010

Vervolg van het sneakje.....






Voor mijn jarige hartsvriendin heb ik dit gemaakt ik denk wel dat ze er blij mee is....het zijn haar kleurtjes.
De foto'tjes zijn al van heel wat jaartjes geleden ik heb ze op zijdepapier afgedrukt om de wat "oude" kleurtjes te behouden.
Het ribbelkarton heb ik eerst met witte inkt bewerkt en nog een vleugje roze er overheen.
Papier is van Tilda en.....de frutseltjes pffff echt teveel om op te noemen dus.....jullie zien het vanzelf wat ik er zoal op heb gedaan.
Was een heel geplak lang leve de........ gluedots!!
De hanger heb ik gekocht bij Xenos.
De ene foto is gemaakt door een school fotograaf en die zei....kijk eens naar het vogeltje....dus ze was doodsbang dat er ook werkelijk een vogeltje uitkwam hahaha is goed op de foto te zien.
Lieve Ria ik hoop dat je dit leuk vind hij komt zo naar je toe.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Bedankt voor het kijken en....een reactie is altijd leuk hoor!!

Lieve groetjes Fia

14 opmerkingen:

Mayflower zei

Hoi Fia, wat een prachtig en persoonlijk kadootje. Dit zal je vriendin vast prachtig vinden, zo mooi en persoonlijk voor haar gemaakt, dat zijn toch de mooiste kado's.
Veel plezier.
Groetjes Mea

Petra zei

Ik weet wel zeker dat Ria dit mooi zal vinden. Hier zitten heel wat liefdevolle uurtjes werk in zo te zien. Mooi gemaakt Fia ;-))

xx

Petra

Ans Brunsman-Hagens zei

Tjonge, wat een creabea ben jij zeg!! Ik vind het super en vind het jammer dat ik niet Ria heet hihihi.....
Mijn complimenten!!

Tineke zei

Wat prachtig Fia. Ik ben jaloers op Ria. Wat een mooi project heb je er van gemaakt. Teveel moois om op te noemen. Je kijkt je ogen uit. Volgens mij zie ik de volgende keer nog weer nieuwe dingen.

Esther zei

Mooi gemaakt en daar is ze vast heel erg blij mee..

Unknown zei

Dit is weer erg schattig geworden hoor,hier zal ze wel erg blij mee zijn.groetjes Anneke

Anita zei

Geweldig mooi en een super kado!

Dilly zei

Wat ontzettend mooi Fia, meid hoe krijg je het voor elkaar. Je zal maar Ria heten èn jouw hartsvriendin zijn!

marja zei

wauw, wat een geweldig kado zeg!! ken je haar ook al zo lang, dat je die foto's hebt?
heel mooi gedaan fia!

Linda zei

Hoi Fia, Wat heb je dit onwijs mooi gemaakt zeg! Hele mooie tintjes en zoveel mooie details, blijf er naar kijken.
Dit gaat ze vast helemaal te gek vinden, kan niet anders!
Fijn weekend nog.
Groetjes, Linda.

Marijke van Ooijen zei

Goedemorgen Fia,

Dit is echt super!
Die kleurtjes en die superleuke frutseltjes, hoe krijg je dit toch voor elkaar?

Ik weet zeker dat je vriendin hier heel erg blij van wordt...!

Fijne moederdag,
Marijke

Anneke Wijers zei

Wauw, wat supermooi is dat!
Geen wonder dat je het niet kon plaatsen!
Nou, je vriendin zal hier heeeeeel blij mee zijn!!!

Anoniem zei

Wat een schattig en supermooi kado zeg!

Ria zei

Hallo allemaal,

Ik ben diegene die het geweldige sneakje mocht ontvangen, ik ben er super blij mee en het is het visitekaartje in mijn serre geworden !
Er zijn foto's van gemaakt toen ik het in ontvangst nam en misschien wil Fia het wel plaatsen, dan zouden jullie kunnen zien dat ik er verlegen van geworden was. Ik ben heel erg blij dat zij mijn vriendin is,

Lieve groetjes van Ria