zaterdag 15 mei 2010

The box of Treasures...

Ik had laatst al een sneakje laten zien en....hier is hij dan de Treasures Box gemaakt voor mijn lieve dochter.
Heb er veel tijd en aandacht ingestoken maar.....zo leuk om te doen want....ik weet dat ik haar hier heel blij mee maak.
En......ze vond hem prachtig !!!!!
De doos heb ik 3x geverfd, de steentjes op het chipboard en de speld zijn Amethysten ook de steen die in de doos zit, de vlinder heeft een scrapvriendin Petra voor me gestanst... en heb ik bewerkt met paarse inkt en wat glittertjes.
Staat mooi hè Petra??? Nog bedankt hoor zo lief van je!!
De bedeltjes en het hartje komen van het Witte Luik echt een webwinkeltje naar mijn hart.
Ik verwijs jullie nog even naar haar winkeltje  http://hetwitteluik.marktplaza.nl/
In de doos zitten spulletjes waar zij zo van houd...het gedichtje heb ik van Internet past helemaal bij het plaatje Forget me Not dat ik geprint heb op canvas.
De tekst "treasures"heb ik gestempeld op canvas daaronder zit een metalen plaatje is net kant .

Bedankt voor het kijken en......... jullie leuke berichtjes...
Lieve groetjes Fia


10 opmerkingen:

Tineke zei

Wat een geweldig kado. Ik vind het zo mooi. En er zitten van die lieve kadootjes in. Een topmoeder ben je volgens mij.

Ans Brunsman-Hagens zei

Super Fia, ik heb hier zo'n mooi gevoel bij, heel warm.... Prachtig!!

Petra zei

Werkelijk prachtig Fia; heel mooi geworden zo en ja die vlinders staan er prachtig bij ;-))
Graag gedaan hoor; je weet het: geef maar een gil! En dan de inhoud, "houden van"

xx

Petra

Dilly zei

Fia, wat maak jij toch een mooie dingen, ik zal het vast al weer eerder hebben gezegd! Super allemaal. Je zal zo'n mooi kado toch ontvangen!

NicoleJ zei

Fia wat een geweldig mooi Box of treasures!
Ik snap dat je dochter daar blij mee is!
Ik vind hem echt prachtig!

angelina zei

Ontzettend mooi, Fia!

Groetjes Angelina

Mayflower zei

Hallo Fia, wat heb jij een prachtig doosje gemaakt voor je dochte en met allemaal van die speciale schatten zoals het gedichtje.
Ja het Witte Luik is zo'n leuke webwinkel en het is een feestje als de bestelling binnenkomt.
Fijne zondag.
Lieve groet, Mea

Splashes of Pink and Mint zei

Wauw, wat is dit móóiiiii geworden zeg!!!! Heel lief zo met al die schattige spulletjes. Je dochter boft maar met zo'n creatieve moeder!

Anneke Wijers zei

Ooooh, wat is dat mooi geworden!!!
Maar had je niet de verkeerde feestdag in gedachten?
Het was moederdag... jij hebt er dochterdag van gemaakt.
Je dochter boft maar met zo'n moeder!!!

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Een geweldige box is dit.
Wat zal je dochter daar blij mee zijn
Echt super gemaakt meis!

Liefs,
Marijkexxx