zaterdag 22 mei 2010

Tasjes.....


 
Ben nu weer van de tasjes, is erg leuk om te doen!
Er werd me gevraagd of ik opdrachtjes maak, eh......nou nee eigenlijk niet.
Maar het was ook weer een uitdaging dus......
Ze wilde iets leuks voor een bruiloft om geld in te doen ik had dit papier nog dus vond het wel leuk voor een bruiloft.
Het blauwe tasje was voor mijn jarige zus, ik heb er chocolaatjes ingedaan.
Het zijn leuke cadeautjes je kan er zoveel mee het patroon vind je hier..........http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/boxinabag/

Dank voor het kijken, en wens jullie allemaal mooie Pinksterdagen.
Lieve groetjes Fia

15 opmerkingen:

Ria zei

Wat snoezig zeg die tasjes !

Nou meid, je hebt wel weer eer van je werk,
ze zijn enig !!

Liefs van Ria

Martha zei

Dit is super mooi zeg!!

Linda zei

Hoi Fia, Wat een leuke tasjes heb je gemaakt zeg! Heel mooi papier ook en het stempeltje is zo schattig! Ik vind het ook erg leuk om dit soort tasjes te maken. Ze zullen er vast allemaal heel blij mee zijn!
Fijn weekend nog.
Groetjes, Linda.

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Fia,

Wat beeld en beeldschoon,
heel lief van je dat je de link plats hiervan
ik ga hem opzoeken en vast en zeker ook eens maken:))

Fijne pinksterdagen.

Liefs son

Bonjade zei

Wat leuk zeg en dan een opdracht meteen.....
Je tasjes worden nog beroemd......
Ze zijn echt prachtig......met liefde gemaakt.
Fijne dagen

Loveforpiemonte zei

Wat een compliment is dat als mensen je vragen of je ze in opdracht maakt, met zulke handen zou ik het wel weten... Heerlijk toch...
Groetjes en nog fijne dagen, Madelon

Marijke van Ooijen zei

Hay Fia,

Meis wat een superleuke tasjes!
En wat een leuk dat er gevraagd werd of je deze tasjes in opdracht maakt...tof hoor!

Liefs,
Marijke

none zei

Die zien er leuk uit Fia

Anneke Wijers zei

Oh, wat zijn die leuk zeg!
Geen wonder dat je er een "baantje" aan overhoudt, hihihi.
Veel suc6 ermee.

Jola zei

Wat een leukies weer. Jij maakt altijd van die leuke hebbedingetjes!

Petra zei

Ik heb ze al mogen bewonderen van je maar ook hier moet ik nog even zeggen dat ik ze hartstikke leuk vindt, je kunt er ook zo lekker mee variëren he met die tasjes ;-))

xx

Petra

Sandra zei

Mooi gemaakt Fia!

Inge zei

Ohhh wat gaaf Fia!!!
Ik hou er ook zo van omdat je er zulke leuke dingetjes in kan stoppen en het is al een cadeautje opzich!
groetjes Inge

Annette zei

Hoi

Wat een leuk tasje is inderdaad weer iets anders dan een envelop mooi gemaakt hoor!!

groetjes Annette

Jo zei

Hallo Fia.

Dat is zeker een leuk tasje,mooi gedaan en ook mooie kleuren,ik moet nog een hoop leren maar dat komt wel,ik zal de link pakken en namaken,Liefs Jo