donderdag 6 mei 2010

Mijn bestelling van .....


Ohhh meiden ik heb weer iets moois besteld bij http://hetwitteluik.marktplaza.nl/
Dit is zo'n verrukkelijk winkeltje met mooie hebbedingetjes en.....zo schattig verpakt echt een feestje om je spulletjes uit te pakken.
En in al die mooie zakjes zitten.......mooie brocante afbeeldingen, bedeltjes, lavendel, kantjes,hartjes en nog veel meer.
Heb al dat moois even op de foto gezet en....Marjo bedankt voor de leuke extra's!!
Ben er super blij mee.
En....hoe vinden jullie het????

Liefs Fia en....dank voor het kijken.

8 opmerkingen:

blogvanco zei

Dat ziet er uit als een feestje, Fia ;)
Superleuk, ik ga ook even snuffelen hoor. Veel plezier met je spullies !

marja zei

ooh dit is inderdaad een feestje zeg! ik dacht dat t spulllen waren die je gemaakt had, zo mooi zeg!

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Fia,

Ik zit hier gewoon weg te kwij......
wat ie dit mooi zeg,en krijg je dat zo binnen?
ik zou er niet eens meer iets aan doen haha
Fia,ik wil graag voor mijn moeder ze een soort van oude envoloppe maken,weet je wel met van die papiertjes strikje brocante frutsels,heb jij misschien voor mij een ideetje?
gistereavond met me schoondochter al op je blog gesnuffeld,nou die had ook al een bakje nodig whahaha,mooie dingen maak jij.Als je dichterbij had gewoon had ik vast een een smoes verzonnen om langs te wippen.
als jij iets weet wil jij me dan mailen Fia
je heb me adres nog dacht ik.

Fijne moederdag en tot gauw
Liefs Sonja

Mayflower zei

Hoi Fia, ik vind het geweldig, het is altijd een feest om de bestelling van haar binnen te krijgen en ze heeft zoveel leuke spulletjes dat je er hebberig van wordt.
Geniet ervan.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Loveforpiemonte zei

Ja leuk he, denk dat de meeste van ons haar wel kennen. Perfecte service en alles is zo leuk ingepakt.
Geniet er maar van en ook van je weekend,
groetjes Madelon

Dilly zei

Wat een geweldig mooie spullies heb je gekocht Fia. Ohoh zoals het ingepakt is. Het zijn allemaal mooie kadootjes. Ik ben het met je eens, het is een enorm leuk winkeltje.

Marijke van Ooijen zei

Lieve Fia,

Dit ziet er zo geweldig uit...zo schattig verpakt..
En wat voel je,je dan rijk hé, als je het binnen krijgt en mag uitpakken...?
Ben wel erg benieuwd hoe alles er nu uitziet meis...kan je daar ook foto's van laten zien?

Geniet maar van al het moois..

Liefs,
Marijke

Tineke zei

Wat een prachtige dingen Fia. Ik ga ook snel snuffelen daar. Wat een moois en inderdaad heel mooi ingepakt allemaal. Echt een feestje om zoiets uit te pakken. Ga mezelf denk ik ook gauw een kadootje kado doen.