zaterdag 29 mei 2010

Armband en boekenleggers...


En dan was er deze week een sieraden workshop bij een vriendin, we begonnen met een boekenlegger waarvan ik dacht....ohhhh wat moet ik me hier bij voorstellen???
Tot...deze prachtige boekenlegger onder mijn handen vandaan kwam, want dat is het toch en....staat dat niet geweldig in een boek?
En het is echt niet moeilijk hoor!!
En dan deze armband ook zo leuk om te doen en zoveel assortiment in kralen en bedels, pffffff moeilijk om te kiezen.
Ik vermeld nog even de site van degene die de workshop gaf  http:www.kralenstart.nl/kralenwinkel.carmen-design.

Dank voor het kijken weer.....
Liefs Fia

10 opmerkingen:

Petra zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Petra zei

Mooi Fia, de armband maar zeker de boekenleggers ;-))
Enne....wat voor boek is dat? Lieve kaft!

xx

Petra

Ria zei

Hallo meid,

Wat mooi komt het over op de foto !
Maar in werkelijkheid is het ook prachtig, zowel de boekenleggers als de armband, ik ben er ook erg blij mee!

Lieve groetjes van Ria

Martha zei

Dit is mooi zeg!! En inderdaad heel mooi op de foto gezet!!

marja zei

heel heel gaaf fia! mooi gedaan, leuk he, eens een andere vreatieve uitspatting!

Ilonka zei

wat een beeldschone creaties heb je gemaakt PRACHTIG!!

groetjes Ilonka

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Die boekenleggers zijn echt schattig..
en wat staat het mooi bij een boek..
Je armbandje is ook snoezig..

Enne...wat een leuk achtergrondje heb je...komt me bekend voor...leuk is die hé?

Fijne week,
Marijke

blogvanco zei

Ik had ze al elders bewonderd maar ze blijven mooi, is dat nou moeilijk zo'n boekenlegger Fia? Vind 'm zo gaaf !! Ik ga eens even gluren bij die link ;-)

marja zei

ben weg van je boekenlegger fia en ook de armband is wel zo moooooooooi!!!!!

lieve gr. marja

marianne zei

O wow Fia,

Hartstikke leuk dat je één van mijn achtergrondjes bent gaan gebruiken!
En ook lief dat je me bent gaan "volgen"!
Heb me gelijk op jouw lijst aangemeld want zie dat je leuke dingen maakt.
En daar kan ik weer wat van leren!!!
Kom snel weer eens langswaaien.

groetjes van marianne
van
the digital bakery