dinsdag 17 september 2013

Sfeer in....

Ik doe vrijwilligerswerk in het leukste winkeltje in het centrum van Zeist....op de Steinlaan 25 staat dit ruim 100 jarig oude pandje...met allerlei mooie spulletjes... de eigenaresse Juffrouw Stippel maakt zelf ook prachtige creaties wat haar ogen zien maken haar handen...de stoelen heeft ze ook gemaakt die zijn zo mooi..
Echt de moeite waard om eens een kijkje te nemen en...we zijn beslist niet duur..
Ik laat jullie wat foto's zien....kunnen jullie even kijken wat we zoal verkopen en de sfeer proeven...

dank voor het kijken en..misschien tot ziens in Stippels winkeltje..

7 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Ha Fia, OOh ik zie wel heel veel leuke dingen staan! de trofee is ech mooi zeg! Ik zou willen dat ik bij mevrouw stippel in de buurt woonde! fijne dag
Yolanda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er super uit jammer dat ik niet meer in utrecht woon anders had ik zeker eens langs gekomen .... ziet er gezellig uit weet zeker dat ik niet met lege handen naar huis gaat hihihih ...fijne week lieve groet rosita

idémakeriet zei

Wat een voorrecht Fia om in die leuke winkel af en toe te mogen helpen.
Het lijkt mij heerlijk om daar eens even rond te kijken.
Het ziet er erg gezellig uit, overal staat iets dus ik zou mij daar wel een paar uurtjes kunnen vermaken denk ik:)
Hoeveel dagen werk je daar Fia?
Nou geniet van je dag.
LIefs gerda

Celine zei

Oh Fia, wat leuk dat je het winkeltje van juffrouw stippel laat zien. Dat ziet er echt super gezellig uit. Ja ik wou dat ik er nu op mn fiets zou kunnen springen en langs komen, maar ja.. iets te ver... :) Ben jij al wat opgeknapt? Mijn verkoudheid lijkt eeuwen te duren :( ooit gaat het wel over toch?! Fijne dag en een lieve groet Celine

lien zei

Dat ziet er reuze gezellig uit! Zal helemaal geen straf zijn daar als vrijwilliger te werken :)

It's me zei

Zo leuk Fia...ik kom echt een keer langs hoor !!...liefs Ria...x !

Unknown zei

wat mooi dat Brocante.
Daar hou ik wel van.

je blog is erg intressant en vermaak me er mee.

toppie echt leuk.

Groetjes Danielle