maandag 19 april 2010

Weer eens een kaartje


Ik maak regelmatig kaartjes en vergeet dan een foto te maken, deze keer dus wel een foto!
Het kaartje is voor mijn nichtje Fia, zij is mijn naamgenootje.
Papier is van Bittersweat paper pad, ik ben dol op deze lieve kleurtjes.
Vogeltje is van Action, bloemetje van Kruidvat.
De roze tule komt van de markt er staat zaterdags hier een hele leuke stoffenkraam kleurtjes te kust en te keur voor maar een euro per meter, koopje toch???
De pareltjes heeft een forumvriendinnetje voor me gekocht bij Leen Bakker, doet het altijd zo leuk op een kaartje.
Stempels......... ehhhhh weet ik niet meer gooi meestal gelijk de verpakking weg!!

Bedankt voor het kijken en..... jullie weten een berichtje is altijd welkom.
Lieve groetjes Fia

14 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Sowieso al leuk voor jezelf om ze op foto te hebben en wij, wij genieten mee.
Groetjes en een fijne dag,
Madelon

Petra zei

Wat een prachtig kaartje Fia, je moet ze vaker showen hoor; kunnen we weer wat van leren ;-))

Liefs,

Petra

Yvette zei

Bedanktvoor je reactie op mn blog. Wat leuk dat je 'die vrouw' herkent. Is mijn moeder. Ze heeft inderdaad ooit bij de rabobank gewerkt...
Jij ook neem ik aan dan? Ik zal haar eens vragen of je naam haar iets zegt.
Gr Yvette

Anneke Wijers zei

Wat een enige kaart!
Die titel doet het goed he?
'Happy birdday'
Maar jij hebt nog een leuke aanvulling met dat 'How tweet'.

ScrapEnjoy zei

Wat een schattig kaartje en je hebt er dan ook een leuke foto van gemaakt...je spullies op de achtergrond zijn om te kwijlen....super meis.

groetjes Lilian

Karin zei

Wat een lief kaartje, heerlijke kleurtjes. En wat doet het tule het goed!

Dilly zei

Wat een prachtig kaartje Fia, mmoie kleurencombinatie. Die parels zijn ook naar mij onderweg (jippie).

Ria zei

Hallo meid,

Geweldig kaartje,ik kan weer wat afkijken hoor, plaats ze vooral zo veel mogelijk, dit moet toch getoond worden, zo leuk als het allemaal is!

blogvanco zei

Superlief kaartje. Ik zie dat ik naar de Action moet voor die vogeltjes, haha. Lach me slap om je verhaal. Bloemetje van zus en pareltje van zo.
Het totaalplaatje is ook super Fia, wat doe je dat toch leuk met je achtergrondjes !!
Ik heb vanavond voor het eerst mijn pareltjes gebruikt, machtig ... ben er verliefd op, hihihi. Plaats binnenkort het resultaat ;)

Marijke van Ooijen zei

Hay Fia,

Geweldig is dit kaartje met die mooie kleuren..
En die mooie materiaaltjes, gewoon gekocht bij de gewone winkels..Ik zou er aan voorbij lopen, en jij hebt een neus voor dit soort spulletjes denk ik..super hoor!

Liefs,
Marijke

Ageeth zei

Wat een supermooi kaartje heb je weer gemaakt. Mooi hoor.
Liefs Ageeth

Sanne zei

Wat een leuk kaartje!
mooi gemaakt..

Groetjes Sanne

Sanne zei

dankje voor me berichtje op mijn blog!
haha ja ik ben ook erg crea bea

Helaas is Doorn een beetje ver... Maar gelukkig hebben nze in ommen een kwartier van mij vandaan ook een winkeltje en daar ehbben ze ook wel leke bloemen allen jij had ook super mooie!

groetjes Sanne

Sanne zei

p.s Ilse is me nicht van 16 :P

Geeft niet hoor!