donderdag 22 april 2010

En....alweer een kaartje


Ik kreeg van Hanneke van mijn scrapforum hele leuke stempelafdrukjes van klokken ben er super blij mee.
Dus......... zij verdient een kaartje, plaatje van Internet heb ik op canvas linnen geplakt. Rolletje gemaakt van muziekpapier met daarin wat pareltjes.
Papier is van Tilda, ik vind dit zooooo schattig papier en een stempeltje maakt het kaartje helemaal af.
En de tule blijft het leuk doen.....

Bedankt lieve Hanneke het kaartje is naar je onderweg.
Dank voor het kijken en.......... voor jullie berichtjes.

Liefs Fia

11 opmerkingen:

marja zei

ooh fia wat een beeldig kaartje weer! dat kokertje zie ik wel vakkaer voorbijkomen, erg leuk idee!!

Karin zei

Prachtig kaartje!

Mayflower zei

Hoi Fia, wat maak je toch prachtige kaarten, de één nog mooier dan de ander. Dit is ook weer een plaatje, zo mooi met het kokertje en de pareltjes.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Petra zei

Je moet dus zeker al je kaartjes gaan plaatsen Fia, ze zijn zo prachtig ;-)

Oooo ik ben jaloers op Hanneke, wat een prachtig kaartje is dit. En weet je: dat idee van de kokertje had ik ook voor mijn vintagekaartje; laat ik dat nu toch helemaal vergeten zijn en het kaartje is al verstuurd!!

Heb je die foto op je pctje??? Zoja....mag ik 'm dan ook, please??????

Liefs,

Petra

Petra zei

P.S. Er zit diepte in je kaart; zo mooi!!

Marijke van Ooijen zei

hay lieve Fia,

Wat een snoezig kaartje is dit geworden..
en er zit inderdaad diepte in deze kaart..leuk om te zien.
En dan mijn kleur pink...zo heerlijk romantisch!

Liefs en een goed week-end,
Marijke

blogvanco zei

Oooh wat een plaatje weer Fia, een kunstwerkje. En mijn oog valt ook op dat tule, wat LEUK, waar moet ik dat halen ;)

Fijn weekend Fia !

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Fia,
Bedankt voor je berichtje dat je mij
volgt, jij hebt ook een leuk blog hoor
je maakt mooie kaarten en je banner
vind ik te gek , zo leuk met die paspop.
fijn week-end nog
vr groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

Sanneke Panneke zei

Hoi Fia, Bedankt voor de leuke reactie op mijn blog. Ik werd natuurlijk meteen nieuwsgierig en kom meteen eens even kijken. Wat maak je een mooie kaarten zeg,zo appart.
Ik ga je natuurlijk volgen.
Vele groetjes Monique

Martha zei

Wat een prachtige kaart!!
groetjes,
Martha

Tineke zei

Wat prachtig, weer een echte Fia. Je hebt zo'n mooie stijl vind ik.