vrijdag 30 november 2012

Gisteren kwam mijn lieve zus naar juffrouw Stippels winkeltje....eerst aan de koffie en dan heerlijk rond neuzen ze gaat nooit zonder iets de deur uit... Je kan zo gek niet bedenken of we hebben het....een schort bakblikken ouwe parapluutjes nog van die degelijke die niet in één rukwind aan flarden liggen.. Kleding vanaf een euro... kopjes borden glazen noem maar op en dan ook nog de handgemaakte mooie schilderijtjes van juffrouw Stippel. Het knusse winkeltje is op de Steinlaan 25 in zeist.... Open Dinsdagmiddag, Woensdag, Donderdag en Zaterdag echt de moeite waard om eens aan te wippen..zeker voor de dure feestdagen we hebben leuke spulletjes voor kleine prijsjes. Hier nog wat leuke foto,s van de winkel..
Alvast een heel gezellig weekend allemaal.. Leuk dat je weer langs kwam ... liefs Fia

5 opmerkingen:

Unknown zei

Wat jammer dat het zoooo ver weg is, het lijkt me heerlijk om hier eens rond te struinen ;)
Fijn weekend, liefs, Sonja

Mayflower zei

Wat ziet de winkel er gezellig en sfeervol ut Fia en wat gezellig dat je zus bij je langs kwam.
Ik wens je een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

What's in a day zei

Wat ziet het er sfeervol uit en wat een leuke spullen...jammer dat het niet in de buurt is.

Lieve groet,
♥Eefie

Anoniem zei

Ga volgend voorjaar/zomer een wandel of fietstocht in de buurt van Zeist plannen incl een bezoek aan juffrouw Stippel, lijkt me zo leuk !!!

Barbara zei

Hé, dinsdagmiddag???
Ziet er weer prachtig uit, helaas kan ik nog steeds niet van de partij zijn... Kus voor jullie allemaal!!!