zaterdag 16 januari 2016

In het nieuwe jaar

De layout heb ik gemaakt voor een foto challenges waar ik met bekenden een maand heb mee gedaan...is erg leuk maar elke dag een foto te schieten daar heb ik soms moeite mee vooral de selfies...pfff echt niet mijn ding...
De polswarmers gaan nog lekker door met de kou die er aan komt kan je niet zonder....het Opa boekje heb ik ooit gescrapt...ik heb er vaak de tijd en geduld niet meer voor maar als ik het weer in kijk begint het te kriebelen...
Tussendoor nog een kaartje gemaakt voor een jarige...en wat voorjaarbolletjes in een weckpot....papieren zak kant band en labeltje en je hebt een lief cadeautje...
de foto's zullen niet op de juiste volgorde staan daar loop ik altijd mee te stoeien..
Deze week word het dan toch echt winter...sneeuw hebben we hier in het midden van het land nog niet gezien....weet ook niet of ik er op zit te wachten...durf dan de deur niet uit...


Fijne winterse week allemaal...
Lieve groetjes Fia






5 opmerkingen:

Unknown zei

Leuke foto's
Vooral het potje met hyacinten vind ik erg leuk met dat zakje erom
Groetjes Gea

Kom Achterom zei

Wat schatig je hyacinten zeg!! en ooh bij jullie ook vandaag een beetje sneeuw toch even genieten hoor in de tuin of op balkon
fijne dag
Yolanda

It's me zei

Mooi gedaan hoor ...leuk he vanger foto met de druifjes...fijne teniet omdat liefs van mij...x ❤️

It's me zei

Je banner moet het zijn iPad grrrrr...x

huis tjokvol zei

ik heb vorig jaar elke dag een foto gemaakt,nu heb ik 365 foto,s,super leuk om te doen.