zaterdag 14 november 2015

De Sint is weer in het land...ik ben eigenlijk al met kerst bezig. De voorbereidingen voor een gezellig middagje knutselen met vriendinnen..heb wat voorbeeldjes gemaakt.
Tussendoor beenwarmers van restjes wol gebreid voor dochterlief...ze zitten heerlijk warm dus de winter kan beginnen...
Vandaag was ik bij een verkoping van de kerk...veel handwerk en snuisterijtjes....ik moet altijd iets meenemen.
Deze verrukkelijke oliebollen kon ik niet weerstaan....schaaltje is nu leeg.....nog wat leuke schaaltjes en een heel lief suikerpotje...
Malusappeltjes ...zo leuk om een krans van te maken..ach ja van die kleine dingen word je toch blij van.

Fijne week allemaal...







3 opmerkingen:

Maia zei

Hallo Fia,
Lang geleden dat ik op je blog geweest ben zeg!
Ik kan al lang niet meer iedereen goed bijhouden maar ook ik vind het bloggen nog steeds wel leuk hoor.
Ik zie dat je heerlijk veel aan het haken bent geweest, mooi!
Ik doe dat ook graag hoor maar beperk me tot kleine dingen voor op kaarten maken.
Ik heb vroeger eens voor ons eerste huisje van die valletjes gehaakt en daar kreeg ik een tennisarm van...nu als ik lang haak voel ik weer dat ik iets niet goed doe maar nu doe ik het maar in etappes en dus kleine dingetjes.
Heerlijk die kleine aankoopjes waar je blij van wordt!
Het kerstpotje vind ik prachtig en de beenwarmers ook super mooi!
Fijne zondag!
Groetjes Maia

It's me zei

Geniet van een heerlijke zondag....liefs van mij....💙❤️

huis tjokvol zei

jij ook geniet van je week,fijne zondag.