dinsdag 5 november 2013

Klosjes ....



Ha meiden...

Bij de Action zijn vaak verrassende spulletjes te koop waar ik heel hebberig van word....zoals deze schattige houten klosjes kosten maar 0,99 er zit 2 meter kant of band op....
Ik heb er eentje opgepimt voor een verjaardagscadeautje heb gestempeld op een stukje band dat gaat heel goed zou het wel met Stazon doen die is goed om op stof te stempelen...ook leuk om straks met de kerst er iets leuks mee te doen dat moet ik nog even bedenken..
Zijn ze leuk of niet???

Dank voor het kijken en een berichtje vind ik leuk....

lieve groetjes Fia

9 opmerkingen:

Maia zei

Wow die zijn erg leuk Fia en dat voor die prijs!
Ik heb ze hier nog niet gezien maar denk dat ik morgen toch maar weer eens langs fiets bij action dank voor de tip!
Erg mooii opgepimpt dat klosje zo lekker vrolijk en het ligt daar ook mooi op het gehaakte kleedje!
Je blogbanner vind ik ook erg mooi met die oude kachel, is dat bij jou in huis?
Fijne week nog!
Lieve groet Maia

Krek wak wou zei

Kei leuk die klosjes....op naar de action dus! Die van jou hebt je leuk gepimpt, Fia!
Fijne dag!
X Nicole

Zawadi-Atelier zei

Hai Fia;
Action heeft zulke onwijs mooie spulletjes om mee te werken, ik kan me er wel een poosje vergapen hoor!
Deze klosjes zijn wel erg mooi! Dank voor de tip! En wat een mooi werkje heb je er weer van gemaakt!

Een heel gezellige dag toegewenst,
lieve groet van Doortje

Bonjade zei

En of ze leuk zijn.....
Wat een mooie tip, lief!
Ga zeker even kijken.

Ook van die mooie oude kleurtjes.

Fijne dag

Liefs

huis tjokvol zei

ja ik ben ook dol op action,mooi die klosjes

lien zei

Leuk die klosjes he, ik heb ze ook al ontdekt!! Fijne dag nog. Liefs, Carolien

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

zijn leukkk denk dat ik te laat ben maar ga maar eens kijken leuk zo opgepimpt wie wil dat niet als kado ...wens je een fijne week toe lieve groet rosita

idémakeriet zei

Scheetig gewoon, leuk gedaan en bedacht.
Hoe ging het met de eerste chemo van je schoonzusje?
Ik hoop maar dat ze het een beetje goed doet en dat ze het een beetje kan verdragen.
Ja bedankt met mij gaat het een stuk beter, heb al een aantal dagen geen pijn meer gehad.
Ze hebben gisteren een röntgen gemaakt van mijn nieren, ik weet de uitslag nog niet, die hoor ik pas over een week.
Maar het voelt in elk geval heerlijk dat ik geen pijn meer heb.
Liefs gerda

Things and Thoughts zei

I love the atmosphere of your blog and your creative spirit!