maandag 15 oktober 2012

Tussendoor wat gemaakt..

Een kaartje voor iemand van mijn scrapforum....ik was te laat het was helemaal langs me heen gegaan...sorry Daniëlle ik heb het goed gemaakt..in het zakje zit een lief klein boekje. Dan nog een cone van muziekpapier er in zit een zakje lavendel....voor een lieve meid .. Dan ben ik nog bezig met labels te maken die houden jullie nog te goed.. Fijne week hier hebben de kinderen herfstvakantie...morgen komen mijn mannetjes.....gezellig.. liefs Fia

14 opmerkingen:

idémakeriet zei

O wat heb je dat lief gemaakt Fia.
Zo lief die schulpjes en dan samen met dat taartpapiertje.
O gezellig je mannetjes weer op visite, dat wordt weer genieten.
En ben je nog lekker van het weekend op stap geweest en nog wat gevonden?
Ik heb ook weer heel wat gevonden:)
Fijne avond.
Liefs gerda

blogvanco zei

Fia, wat maak je toch een schattige dingetjes ! Prachtige kaart en dan dat zakje met die lavendel, geweldig leuk !

huis tjokvol zei

erg leuk gemaakt,fijne week.

Petra zei

2 Hele leuke cadeautjes heb je gemaakt; het ene is dan wel een kaartje maar zo is het toch meer een cadeautje. Leuk dat gefreubel........ik wil ook meer freubelen ;-))))

x

Anoniem zei

Wat een lieverd ben je toch Fia, om voor Danielle er een extraatje bij te doen, dat waren dus 2 cadeautjes....
De cone is ook erg romantisch geworden, jammer dat we via de pc niet de lavendelgeur kunnen ruiken !

none zei

wat een gave dingetjes heb je gemaakt zeg!

Maia zei

Prachtig gemaakt Fia, mooi dat zakje en de cone vind ik ook echt schitterend met dat mooie plaatjeen zwart kant!
Leuk ook dat potje met thee uit je vorige post, ik heb het meteen opgeslagen om ook eens te maken.
Ik heb die leuke stempeltjes nl ook.
Geniet lekker van je kleinkinderen in deze herfstvakantie!
Lieve groet Maia

Celine zei

Ja Fia, net zoals iedereen hierboven me zegt :) echt weer super mooi gemaakt. Heerlijk genieten van je kleinkinderen!! Lieve groet Celine

idémakeriet zei

Ik wens je hierbij alvast een fijn weekend.
Ik kom er niet aan toe om van het weekend veel achter de computer te zitten dus doe ik het nu maar even.
Geniet van je kereltjes, die zou je toch van het weekend krijgen?
Liefs gerda

Jeanet zei

Je hebt weer prachtige creaties gemaakt Fia......wat leuk dat je in zó'n winkel werkt , kan me voorstellen dat je met de leukste spulletjes thuiskomt !

roetjes Jeanet

idémakeriet zei

Ik kwam je even een knuffel brengen.
Liefs Gerda

idémakeriet zei

Nou zeg wat toevallig, Gefeliciteerd dan maar, het kan nog net.
Hopelijk ben je lekker verwent en heb je een heerlijke dag gehad.
Lekker slapen voor straks.
Liefs gerda

Cosy Life by Elly zei

Leuk tussendoortje heb je gemaakt..mooi dat fluweel.
Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

* Daniëlle * zei

Oh, het was zo'n lief, schattig kaartje mét inhoud! Nogmaals dankjewel Fia.