zaterdag 25 augustus 2012

Weer terug...

Met een beetje gevoel van heimwee kijk ik naar deze foto....door mijn dochter gemaakt die onverwachts bij ons B&B adresje voor de deur stond wat een verrassing zeg..
Dit is het kasteel Hernen een prachtige plek aan de overkant van ons adres....het was heerlijk als de schemer inviel om daar s,avonds een wandeling te maken en de konijntje over de velden te zien huppelen..
De meerkoetjes in de gracht rondom het kasteel achter hun moeder aan zwemmen en piepen om eten...de prachtige kolossale bomen...je waant je even in een andere wereld..
Ook nog wat foto's van de prachtige tuin van Riet Brinkhof hier vinden jullie haar site ... http://www.tuindebrinkhof.nl/hernen.html beslist een bezoekje waard met ook veel informatie..

dank voor het kijken en je reactie..
liefs Fia




13 opmerkingen:

jolande zei

Prachtige foto's Fia en wat een heerlijk plaatje van jou en je man!!!

Unknown zei

Wat een mooie foto van jullie beiden.
Heerlijk die herinnering koesteren hoor,dit neemt niemand je nog af;)
Ik ga eens virtueel die mooie tuin bezoeken,liefs,Sonja

Elizabeth zei

mooie plaatjes van mooie mensen. Doet het altijd goed he? Leuk hoor.

It's me zei

Wat een leuk stel zijn jullie !!..leuke foto's...liefs Ria...xxx...

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

leuke foto van jullie samen zeg heerlijk aan het genieten zie ik graag ...mooie tuinfoto,s welkom terug en nog een fijn weekend lieve groet rosita

lien zei

Moie plek, leuk stel!

idémakeriet zei

O wat heerlijk he Fia om er zo even tussenuitt te zijn.
Ik kan me voorsttellen dat jullie genoten hebben.
Het ziet er prachttig uit daar!
Wa leuk dat je dochter even kwam kijken.
Geniet nog maar even na en ik wnes je een fijne zondag.
Liefs Gerda

What's in a day zei

Welkom terug Fia, mooi daar bij Hernen, we gaan er nog weleens wandelen, heerlijk is het daar..
Je hebt genoten en dan kun je er lekker weer tegenaan.

♥Eefie

Jeanet zei

Wat een geweldige foto's Fia en dat B&B ziet er ook gaaaaf uit, heerlijk om op terug te kunnen kijken

Groetjes Jeanet

Tineke zei

Wat een mooie foto's en wat een leuke foto van jouw en je mannetje.

Anneke zei

wat een mooie foto,s van jullie en de omgeving.
groetjes van an

idémakeriet zei

Ja dat is inderdaad niet makkelijk af en toe in Frankrijk.
Ik had natuurlijk ook wel gehoord dat ze geen andere taal spreken dan Frans maar eerlijk gezegd dacht ik dat dat een beetje achterhaalt was en dat dat misschien wel een beetje mee zou vallen.
Nee dus!
Mijn man een klein beetje Frans maar dat was alles.
Verder hadden we het woordenboek overal mee.
Aan het einde van de vakantie werd ik wel een beetje geirriteerd op die Fransen dat ze echt niets wilden proberen.
Wij Nederlanders zijn zo behulpzaam naar buitenlanders toe en proberen allerlei talen te praten maar daar stonden die Fransen dus echt niet open voor.
Maar goed het is een prachtig land en dat maakte veel goed.
Fijne avond.
Liefs Gerda

Catharina Maria zei

Heerlijk toch zo'n onverwachts bezoek altijd een extra herinnering aan deze dagen !
Lieve groet ♥RINI♥