zaterdag 28 mei 2011

Blommenhoeve


Ik was vandaag met 2 vriendinnen naar de buitenfair Blommenhoeve in Eemnes....dit was zo genieten je loopt in de boomgaard tussen de appelbomen door.
De stallen in met alle leuke kraampjes je ziet zoveel moois.....het was gezellig druk en je kon overal makkelijk bij.
Koffie met overheerlijke appelgebak we hebben genoten en....tuurlijk nog iets gekocht een heel oud theepotje een leuke gebloemde kan ik zal er nog foto's van maken.
We gaan er zeker nog eens heen het is de moeite waard het ligt in een hele mooie landelijke omgeving.

Ik geniet nog na en wens jullie een fijne Zondag....
Posted by Picasa

12 opmerkingen:

Unknown zei

O..wat lijkt me dat inderdaad genieten..ben vandaag naar Keulen geweest...pijn aan mijn voeten, ik geniet ook nog na, hihi. Post ik morgen, ben nog niet klaar! Jij ook een fijne zondag en enne een goede nacht! Nicole

Martha zei

Dit ziet er erg gezellig uit!!
Groetjes,
Martha

blogvanco zei

Leuk zeg, ziet er heel sfeervol uit allemaal !

Oude lappen zei

wow daar zou ik ook wel naar toe willen.
groetjes
Liliane

Jola zei

Dat ziet er gezellig uit zeg ! heb je nog wat leuks gekocht ?

Stina zei

als je zoveels leuks ziet moet je altijd wel een beetje inhouden he.

fijne dag
gr Stina

Mayflower zei

Ziet er sfeervol uit allemaal Fia, het doet mij een beetje denken aan de Westfriese Landgoedfair die binnenkort in Midwoud gehouden wordt. Ook allemaal kraampjes tussen de fruitbomen, ook zeer de moeite waard.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Mayflower zei

Bedoel de Westfriese Tuinfair

Bonjade zei

Prachtig....en nog wat moois gekocht?
Fijne week

Petra zei

Gezellig zo'n fair; hier is het over 2 weken ook weer, joepieeeeeeee ;-)

xx

In den Uylenbal zei

Hallo Fia, leuk dat je me volgt, ben ook volger van jouw blog geworden. Greetz Lejo

Unknown zei

Hoi Fia,

Wat leuk dat je me bent gaan volgen, ik volg je nu ook!

Lieve groet,
Monique