zaterdag 27 februari 2010

Memory.....



Ik blijf nog even bij het mooie papier van Websters Page. Deze heb ik gemaakt voor mijn dochter.
Dit was haar eerste paard een heel lief en trouw beest stapel waren ze op elkaar,de foto is alweer van 1998. Helaas heeft ze haar een aantal jaren geleden moeten laten inslapen.
Deze foto heb ik dan ook met veel liefde gemaakt en denk dat ze er heel blij mee zal zijn.
De "kanten" randjes om de foto zijn van metaal, en om de foto heen heb ik stempels aangebracht en natuurlijk kant bedeltjes en bloemetjes.

Bedankt voor het kijken en.....een reactie is altijd erg welkom, vind het geweldig om ze te lezen.
Lieve groetjes Fia

15 opmerkingen:

Mayflower zei

Ik denk ook dat je dochter daar blij mee zal zijn, een prachtige herinnering aan haar paard.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

ScrapEnjoy zei

Wow...wat een mooie herinnering Fia, dit moet je koesteren, je hebt hele mooie details gebruikt...is toch al zo moeilijk papier...maar het blijft mooi.

Bedankt nog voor je lieve berichtje op mijn blog.

groetjes Lilian

Loveforpiemonte zei

What meassures your life is the treasure of your memories. Deze spreuk past bij mij en ook bij dit blog. Mooi gemaakt.
Fijn weekend,
Madelon

Corine zei

Fia, wat een plaatje weer ! Dat is ook papier waar jij wat mee kan, super hoor. Leuk met al die frutsels om de foto heen !

Doei, Corine

Petra zei

Prachtig.....mooi om in te lijsten in zo'n grote lijst. Ik weet wel zeker dat je dochter hier heel blij mee zal zijn ;-))

Petra zei

Ik was weer te snel: zie ik daar nu een paperclip met een hartje eraan vast? Wie wat waar???????

Patricia zei

Mooi herrinnering!! Mooie LO!!

Fijn weekend Fia,
Liefs Patricia

Martha zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog!!
Jouw blog ziet er ook prachtig uit, mooie LO's!
Groetjes en fijn weekend :)
Martha

Ans Brunsman-Hagens zei

Prachtige LO, de band die tussen dit paard en je dochter ontstond, straalt af van deze LO. Mooi papier heb je ook gebruikt!!
Wat zal je dochter er blij mee zijn!!

Tineke zei

Wat een geweldig lo. Wat zal je dochter daar blij mee zijn en wat een prachtig papier heb je er voor gebruikt.

Dilly zei

Mooie foto en zoals al vaker gezegd, schitterend papier. Toppie zo bij elkaar!

Ria zei

Hallo meidje,

Wat is hij weer geweldig, bijna te mooi om weg te geven, maarja het blijft in de familie !

Liefs van je vriendin

Splashes of Pink and Mint zei

Ohhh... wat mooi!!! En wat zal je dochter dit prachtig vinden! Een mooier aandenken kun je je toch niet wensen!

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Geweldig weer een prachtige creatie!
Het is toch zo mooi..de liefde van een mens voor een dier.En je ziet op de foto, dat je dochter gek is op het paard.
Fia ik denk dat je dochter hier erg blij van wordt..

Liefs en goeds,
Marijkexx

Bianca zei

Prachtig! Je maakt ontzettend mooie dingen!