maandag 9 november 2009

Droomland

Mijn kleinzoon Dusty die binnenkort naar de kleuterschool gaat, en dan is hij een grote vent.
Nu moet mijn manneke leren zonder speen te slapen en....dat valt niet mee!
Maar hij heeft zelf een slimme oplossing bedacht.
Geen speen dan....mijn vinger maar, en zoals je ziet het werkt perfect!

Als hij bij ons is en in de tuin loopt gaat hij altijd kijken of er wel een roodborstje rond vliegt.
We zingen dan saampjes het liedje Roodborstje tikt..........
Ik verzin er een verhaaltje bij dat het roodborstje s'nachts in het vogelhuisje slaapt
zodat hij het niet koud heeft en....er ook broodkruimeltjes in liggen.
Zo maak je een kind blij toch?

Bedankt voor het kijken en een berichtje zou ik heel leuk vinden hoor.

groetjes Fia




Posted by Picasa

3 opmerkingen:

blogvanco zei

Aaah Fia, wat een plaatje, om te smelten gewoon !

Heb je nou een digi gemaakt of word ik kippig?

Petra zei

Prachtig. Wist helemaal niet dat je ook aan digiscrappen deed, leuk ;-))

Karin zei

Super, erg leuk!